حمیرا ریاضی در مراسم اکران فیلم «۷۶۰۰»: همسرم را تشویق کردم تهیه کننده شود-راهبرد معاصر

حمیرا ریاضی در مراسم اکران فیلم «۷۶۰۰»: همسرم را تشویق کردم تهیه کننده شود

مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم «۷۶۰۰» به نویسندگی و کارگردانی بهروز باقری و تهیه کنندگی علیرضا اسیوند توسط گروه سینمایی هنر و تجربه و با حضور سازندگان اثر و بازیگران و جمعی از هنرمندان سینما در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۱ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 23
کد خبر: ۲۵۱۲۹۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ در ابتدای مراسم حاضران به احترام سعید راد بازیگر سینمای ایران که صبح یک مرداد دارفانی را وداع گفت یک دقیقه سکوت و فاتحه‌ای را قرائت کردند و سپس علیرضا اسیوند بازیگر و تهیه کننده فیلم «۷۶۰۰» گفت: جا دارد که من از پیشکسوت بازیگری آقای سعید راد که بازیگر فیلم‌های موج نوی سینمای ما بود یاد کنم و از خدا بخواهم که روحشان در آرامش باشد. همینطور تسلیت می‌گویم به آقای حمید گودرزی که ایشان نیز مادرشان را از دست داده‌اند و این دو مورد امروز کام ما را تلخ کرد.

وی افزود: می‌خواهم در حضور شما از همسرم حمیرا ریاضی تشکر کنم که مرا به سمت تهیه کنندگی تشویق کرد. البته من در دهه ۶۰ در استودیو ۱۱ صدا و سیما در بخش تولید کار می‌کردم، اما تشویق همسرم در این راه بسیار تاثیرگذار بود.

تهیه کننده فیلم «۷۶۰۰» گفت: من فیلمنامه این اثر را دوست داشتم چرا که واقعاً حرفی برای گفتن دارد و در مسیر تهیه کنندگی این فیلم با سینمای هنر و تجربه آشنا شدم. اما در راس همه اینها رئیس کائنات یعنی خداوند بود که به ما کمک کرد و امیدوارم که بتوانیم سالم در این مسیر فیلم‌های اندیشمند، فرهنگی و فیلم‌هایی که قابل تعمق باشند بسازیم.

بهروز باقری نویسنده و کارگردان «۷۶۰۰» نیز با تشکر از حضار گفت: خیلی لذت بخش است که در اتاقی بنشینی و کاراکتر‌هایی را خلق کنی و دوستانی مثل آقای اوسیوند و خانوم ریاضی بیایند و کمک کنند به این کاراکتر‌ها جان ببخشیم و روی پرده تماشایشان کنیم.

حمیرا ریاضی، بازیگر سینما و مشاور تهیه این فیلم با تشکر از مخاطبان به خاطر حضورشان گفت: درست است که من آقای اسیوند را برای کار تهیه کنندگی خیلی تشویق کردم چرا که در ایشان به غیر از بازیگری قابلیت‌هایی می‌دیدم و همچنان نیز می‌بینم که به نظرم حیف بود به آنها نپردازد. به هر حال ما آمده‌ایم که به سینمای ایران خدمت کنیم و امیدوارم که این روند تداوم پیدا کند.

اجرای این برنامه را محمدرضا یزدان پرست بر عهده داشت. / ایسنا 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده